Ogłoszenia
Informacje Drukuj


 
Zapraszamy do kina Drukuj

 


 
Apek Ukraina Drukuj


 
Fotorelacja z zebrania, które odbyło się 22 lutego 2022 r. Drukuj

 

GALERIA ZDJĘĆ

 


 
Grupa Robótek Ręcznych Drukuj

 

Nasza sympatyczna Grupa Robótek Ręcznych w niepełnym składzie i ich CUDEŃKA !

 

GALERIA ZDJĘĆ

 


 
Historia konkursów Chopinowskich Drukuj


 
Zapraszamy do teatru w Płocku Drukuj

 


 
APEL W SPRAWIE MUZEUM HISTORII WŁOCŁAWKA Drukuj

 

Szanowni Państwo, Drodzy Przyjaciele Muzeum Historii Włocławka,

W związku z przypadającą w tym roku 50. rocznicą utworzenia Muzeum Historii Włocławka, zwracamy się z gorącą prośbą o pomoc w uzyskaniu pamiątek (fotografie lub inne przedmioty) związanych z otwarciem muzeum i początkowym okresem jego działalności.

Zebrane materiały chcielibyśmy wykorzystać w przygotowywanej na tą okoliczność wystawie czasowej, której otwarcie planujemy na dzień 3 grudnia 2022 r.

Za każdą pomoc serdecznie dziękujemy.
Pracownicy Muzeum Historii Włocławka

Serdecznie proszę o rozpowszechnienie powyższej informacji.

W razie pytań zachęcam do kontaktu z Tomaszem Wąsikiem - tel. 883 374 665

 



 
Spotkanie organizacyjne Drukuj

 


 
Dzień Kobiet Drukuj

 


 
Pierwsze zajęcia „Tai chi i Qigong Prozdrowotny” Drukuj

 

21 lutego 2021 r. odbędą się pierwsze zajęcia „Tai chi i Qigong Prozdrowotny”,

które poprowadzi pani Jadwiga Trawińska. 


Zajęcia będą odbywały się w poniedziałki 12.00 – 13.00
przy ul. Ogniowa 2.
Cena za 1 godzinę 9,84 zł.

Cena za 6 spotkań 59,04 zł.

 

Terminy spotkań: 21,28 luty oraz 7,14,21,28 marca 2022 r.

 

Zapisy sekretariat WUTW:


pn. – czw. 10.00 – 13.00 / tel. 575 414 786

Tai Chi

Tai Chi tłumaczy się różnie: Najwyższa Ostateczna Walka lub Wielka Wspaniała Pięść i określa formę walki lub ćwiczeń opartych na zasadach yin i Yang, dynamicznej zmiany i transformacji, integracji ciała z umysłem oraz zewnętrznego z wewnętrznym.

Tai Chi to różne style, formy i ruchy służące do walki, samoobrony. Niektóre style i formy mają powyżej 100 ruchów. Na zajęciach uczy się krótkiej formy tzw. Pekińskiej stylu Yang posiadającej 24 ruchów. Yang to nazwisko twórcy tej sztuki walki ( przełom XVIII  i XVIX wieku ).

 

Qigong

Qigong to bardzo zróżnicowany zbiór praktyk umysłu i ciała. Qi oznacza energię witalną, informację, oddech lub ducha. Qi przenika cały  wszechświat. Qigong można przetłumaczyć jako praktykę, która dąży do mistrzostwa Qi.  Są style ukierunkowane na zdrowie i duchowość ale i na doskonalenie umiejętności sztuk walki.

Na zajęciach są prowadzone ćwiczenia Qigongu Prozdrowotnego.

Zwraca się dużą uwagę na prawidłową postawę, prawidłowy oddech, na uważność w wykonywaniu ćwiczeń. Powolne ruchy pomagają w uciszeniu emocji, wprowadzają w stan medytacyjno-relaksacyjny. Ćwiczenia doskonale wpływają na ciało i umysł, na stabilność psychiczną. Tai Chi obniża stres, poprawia samopoczucie.  Pozytywnie wpływa na stawy rąk i stóp, układ krążenia, serce, na poprawę równowagi, gęstość kości, zapobiega złamaniom, zmniejsza ból. Qigong jest pomocny w rehabilitacji różnorakich stanów chorobowych.

Tai chi i Qigong Prozdrowotny można ćwiczyć od przedszkola do seniora.

Nie potrzeba żadnych przyrządów, wystarczy chęć i systematyczność ćwiczeń.

Ćwiczymy:

Oddechy, relaksację, medytację, automasaż, ćwiczenia rozluźniająco-rozciągające, energetyczne, „Osiem kawałków brokatu” oraz krótką pekińską formę Tai Chi  24.

 


 
Zabawa ostatkowa Drukuj

 

 


 

 
„Tai chi i Qigong Prozdrowotny” Drukuj

 

14 lutego 2022 r. jeszcze nie odbędą się zajęcia „Tai chi i Qigong Prozdrowotny”, brakuje nam kilku osób do utworzenia grupy.

Zainteresowanych zapraszamy do zapisów w sekretariacie WUTW: pn. - czw. 10 - 13.00 / tel. 575 414 786.

 

„Tai chi i Qigong Prozdrowotny”

poprowadzi pani Jadwiga Trawińska

 

Zajęcia będą odbywały się w poniedziałki 12.00 – 13.00

przy ul. Ogniowa 2

Cena za 1 godzinę 9,84 zł.

 

Tai Chi

Tai Chi tłumaczy się różnie: Najwyższa Ostateczna Walka lub Wielka Wspaniała Pięść i określa formę walki lub ćwiczeń opartych na zasadach yin i Yang, dynamicznej zmiany i transformacji, integracji ciała z umysłem oraz zewnętrznego z wewnętrznym.

Tai Chi to różne style, formy i ruchy służące do walki, samoobrony. Niektóre style i formy mają powyżej 100 ruchów. Na zajęciach uczy się krótkiej formy tzw. Pekińskiej stylu Yang posiadającej 24 ruchów. Yang to nazwisko twórcy tej sztuki walki ( przełom XVIII  i XVIX wieku ).

 

Qigong

Qigong to bardzo zróżnicowany zbiór praktyk umysłu i ciała. Qi oznacza energię witalną, informację, oddech lub ducha. Qi przenika cały  wszechświat. Qigong można przetłumaczyć jako praktykę, która dąży do mistrzostwa Qi.  Są style ukierunkowane na zdrowie i duchowość ale i na doskonalenie umiejętności sztuk walki.

Na zajęciach są prowadzone ćwiczenia Qigongu Prozdrowotnego.

Zwraca się dużą uwagę na prawidłową postawę, prawidłowy oddech, na uważność w wykonywaniu ćwiczeń. Powolne ruchy pomagają w uciszeniu emocji, wprowadzają w stan medytacyjno-relaksacyjny. Ćwiczenia doskonale wpływają na ciało i umysł, na stabilność psychiczną. Tai Chi obniża stres, poprawia samopoczucie.  Pozytywnie wpływa na stawy rąk i stóp, układ krążenia, serce, na poprawę równowagi, gęstość kości, zapobiega złamaniom, zmniejsza ból. Qigong jest pomocny w rehabilitacji różnorakich stanów chorobowych.

Tai chi i Qigong Prozdrowotny można ćwiczyć od przedszkola do seniora.

Nie potrzeba żadnych przyrządów, wystarczy chęć i systematyczność ćwiczeń.

Ćwiczymy:

Oddechy, relaksację, medytację, automasaż, ćwiczenia rozluźniająco-rozciągające, energetyczne, „Osiem kawałków brokatu” oraz krótką pekińską formę Tai Chi  24.

 

 


 

 
Wystawa zapraszamy Drukuj

 


 
„Tai chi i Qigong Prozdrowotny” Drukuj

 

PROWADZIMY ZAPISY NA:

„Tai chi i Qigong Prozdrowotny”

które poprowadzi pani Jadwiga Trawińska

Zaczynamy po zebraniu grupy 12 osobowej

Zajęcia będą odbywały się w poniedziałki 12.00 – 13.00

przy ul. Ogniowa 2

Cena za 1 godzinę 9,84 zł.

Zapisy sekretariat WUTW:

pn. – czw. 10.00 – 13.00 / tel. 575 414 786

Tai Chi


Tai Chi tłumaczy się różnie: Najwyższa Ostateczna Walka lub Wielka Wspaniała Pięść i określa formę walki lub ćwiczeń opartych na zasadach yin i Yang, dynamicznej zmiany i transformacji, integracji ciała z umysłem oraz zewnętrznego z wewnętrznym.

Tai Chi to różne style, formy i ruchy służące do walki, samoobrony. Niektóre style i formy mają powyżej 100 ruchów. Na zajęciach uczy się krótkiej formy tzw. Pekińskiej stylu Yang posiadającej 24 ruchów. Yang to nazwisko twórcy tej sztuki walki ( przełom XVIII  i XVIX wieku ).

Qigong

Qigong to bardzo zróżnicowany zbiór praktyk umysłu i ciała. Qi oznacza energię witalną, informację, oddech lub ducha. Qi przenika cały  wszechświat. Qigong można przetłumaczyć jako praktykę, która dąży do mistrzostwa Qi.  Są style ukierunkowane na zdrowie i duchowość ale i na doskonalenie umiejętności sztuk walki.

Na zajęciach są prowadzone ćwiczenia Qigongu Prozdrowotnego.

Zwraca się dużą uwagę na prawidłową postawę, prawidłowy oddech, na uważność w wykonywaniu ćwiczeń. Powolne ruchy pomagają w uciszeniu emocji, wprowadzają w stan medytacyjno-relaksacyjny. Ćwiczenia doskonale wpływają na ciało i umysł, na stabilność psychiczną. Tai Chi obniża stres, poprawia samopoczucie.  Pozytywnie wpływa na stawy rąk i stóp, układ krążenia, serce, na poprawę równowagi, gęstość kości, zapobiega złamaniom, zmniejsza ból. Qigong jest pomocny w rehabilitacji różnorakich stanów chorobowych.

Tai chi i Qigong Prozdrowotny można ćwiczyć od przedszkola do seniora.

Nie potrzeba żadnych przyrządów, wystarczy chęć i systematyczność ćwiczeń.

Ćwiczymy:

Oddechy, relaksację, medytację, automasaż, ćwiczenia rozluźniająco-rozciągające, energetyczne, „Osiem kawałków brokatu” oraz krótką pekińską formę Tai Chi  24.

 

 


 

 
"Madame Piaf" Drukuj

 


 
Propozycja Imprez organizowanych przez Koło Turystyczne „SENIOR” Drukuj

 

 

Propozycja Imprez organizowanych przez   Koło Turystyczne

„SENIOR” przy WUTW   na    2022rok.

 

11 stycznia Spotkanie noworoczne z AKCJĄ  Charytatywną na  rzecz budowy  hospicjum przy ul. Wolność  we  Włocławku.

 

9.04.2022 wycieczka Warszawa ( Muzeum Powstania Warszawskiego Starówka, Zespół Parkowo-Pałacowy w Wilanowie, Świątynia Opatrzności Bożej).

 

21-27.04. 2022 wycieczka  Południowo - Wschodnie Kresy :Sandomierz, Rzeszów,

Tarnów, Biecz, Tuchów, Łańcut, Chotyniec, Jarosław, Przeworsk, Radróż  k.Horyńca, Hrebenne, Tomaszów  Lubelski, Zamość, Chełm, Sobibór, Kazimierz n/Wisłą, Puławy.

 

10.05.2022 wycieczka Kaszuby

Rezerwat „Jar Raduni”, Kartuzy – pokartuski zespół klasztorny, Kościerzyna - Starówka, Bytów – Starówka z Muzeum Zachodniej Kaszubszczyzny.

 

9-15  maja     2022r.;   wczasy we Władysławowie.

 

16 -22   maja  2022r. wczasy we   Władysławowie.

 

2.06.2022 wycieczka  Wielkopolska

Gołuchów – Muzeum i Głaz św. Jadwigi, Śmiełów – Muzeum A. Mickiewicza, Wielkopolski Park Narodowy (Jeziory – Muzeum, Studnia Napoleona, rezerwaty).

 

7.06.2022r.  Rajd  Papieski—szkoła w  Warząchewce.

 

24 -26.06. 2022r.  wycieczka  GÓRNY  ŚLĄSK:  PIEKARY Śląskie, Bytom, Zabrze, Katowice, Tychy, Rybnik, GLIWICE.

 

30.06.2022. Piknik  na  „Pożegnanie Roku Akademickiego”

 

5.07. 2022r. wycieczka : Warta (Klasztor OO. Bernardynów), Sieradz (starówka z Kolegiatą  pw. Wszystkich Świętych),  Uniejów -Termy.

 

31.08.2022 wycieczka Kurpie KADZIDŁO- MYSZYNIEC- ŁYSE.

 

3-7. 09.2022 wycieczka    Suwalszczyzna i Wilno Pranie, Wojnowo, Sejny, Druskiennik, Wilno,S PK, Suwałki, WPN, Augustów

 

19-25  września wczasy w   Rowach.

 

I DEKADA października  Rajd „BARWY JESIENI

Terminy wyjazdów mogą ulec  zmianie.

Szczegółowe    programy wycieczek  będą  podawane  na  bieżąco.

 

Za  Zarząd Koła :

Teresa Fortuna.

 


 
Zapisy na aerobik Drukuj

 


 
Gimnastyka w wodzie - wolne miejsca Drukuj

 

 


 

 
Zapraszamy na wykład „Tai chi i Qigong Prozdrowotny” Drukuj

 

Studentów Włocławskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku

zapraszamy na wykład


„Tai chi i Qigong Prozdrowotny”

który odbędzie się 7 lutego br. (poniedziałek) o godz. 12.00

w auli CKZiU przy ul. Nowomiejskiej 25.


Wykład wygłosi pani Jadwiga Trawińska.

Tai chi i Qigong Prozdrowotny

można ćwiczyć od przedszkola do seniora.


Nie potrzeba żadnych przyrządów, wystarczy chęć i systematyczność ćwiczeń.

Ćwiczymy: oddechy, relaksację, medytację, automasaż, ćwiczenia rozluźniająco-rozciągające, energetyczne, „Osiem kawałków brokatu” oraz krótką pekińską formę Tai Chi  24.

 

Prosimy o przybycie w wygodnym stroju i obuwiu.


Serdecznie zapraszamy !

 



 
«pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia»

Strona 6 z 34